zondag 23 augustus 2015

Loop mee met Lein - Zomerbloemen



De afgelopen weken
zag ik volop
zomerbloemen.

Onder andere 
op het 
je vindt daar: 

Jacobskruiskruid



teunisbloem





koninginnekruid


heelblaadjes


vogelwikke

boerenwormkruid



pastinaak





wilde peen


moerasspirea


gele honingklaver


harig wilgeroosje


ratelaar


kattenstaart


 
duizendblad




Er groeit zelfs zeepkruid
een plantje dat ik tot nu toe 
alleen in Frankrijk was tegengekomen. 




Maar ook elders bloemen 
out and about

en
op de markt.




Ik kocht er plantjes voor het balkon, 
een bos dahlia's 


en een "bloementuin" 
(zo heette de bos echt)
Echt enorm! 
En toch maar 3,50.





De spriet parelgras 
die er in zat
gaf ik maar meteen aan Lola
want die trekt ze toch wel uit de vaas. 
(ik ken haar al een tijdje)


Lola ook blij. 


Morgen meer bloemen!


Dag!

Lein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten