zaterdag 20 september 2014

Ziek zijn is ni leuk ni.

Dus Lein werd ziek.
Snot 
en 
koorts.

Meh.

Heus ni leuk ni.

Dus...
Wat doe je dan?

Slapen



Beetje hangen




De kat bestuderen
(tijd genoeg voor)





Lola wat heb je grote oren...



met vlekjes

neus ook (vlekje)

Lola wat heb je een grote mond...


Dat is om je beter 
op 
te kunnen eten...
- Lief zegt dat dat 
Lola nog best eens zou kunnen lukken
omdat Lein na elk virus
nog meer gereduceerd wordt
tot 
éénhapscrackertje
:S

(verder denk ik
dattie best van me houdt)


Tijd om 
Pinterest 
*klik*
nader te ontdekken
(Eindelijk de moed gevonden -
ik ben soms net 
1 van mijn autistische kindjes-
de afgelopen jaren al zo vaak geprobeerd 
iets wijs te worden
van dat Pinterest...
En het eindigt altijd
met een 
overprikkelde Lein.
It just is 
toooooo much.)

(maar als je ziek bent: 
tijd zat)

Oja en


Nagels lakken...
wat resulteerde in 
37,8 --> 38,9 
(graden C)
...
meh.
En veel warm.


Verder natuurlijk ook tijd
voor
haken.

Ik begon maar weer eens 
een nieuwe deken
dan hoef ik mij voorlopig niet 
te vervelen als ik
wakker lig ofzow.



Het patroontje
komt uit

gotsie ;)


Vandaag ging het al beter, 
maar daarover morgen meer. 


Dag!


Lein



Geen opmerkingen:

Een reactie posten