zondag 2 december 2012

Autumn leaves (and what to do with them) plus soundtracks.


 
De afgelopen weken
probeerde ik tussen de bedrijven door
zoveel mogelijk buiten te zijn.
Ik maakte 
tijdens
heel veel
herfstwandelingen
zo veel
herfstfoto's
dat mijn laptopgeheugen volraakte
(okee, misschien ook door de muziekjes
die ik downloadde...)
(zoals deze perfecte soundtrack:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plaatjes
van
blaadjes
;)
 




 





 
 
 
 
 
 
vallende blaadjes (actiefoto's)
(ook een kunst op zich)


 
Tja
en dan
 
kom je thuis
met tassen vol bladeren
(keer na keer)
(ook dat nog)
(ik vind ook elk blaadje mooi)
(en lijk daarmee
in meerdere opzichten
op mijn kleine neefje van 2....
die raapt ook elk blaadje op)
(maarja, hij is 2. En ik... erhm... :)
 
Anyway
 
 
 
What to do with them?
 
Omdat ik uit ervaring weet
dat ze niet zo heel lang mooi blijven
maakte ik
op een zonnige middag
een blader-tape-project
op het balkon












 







en daarna ook binnen

 
maar zoals te verwachten....
na 2 dagen zagen ze er zo uit:
 
 
Gelukkig heb ik er ook een heleboel
te drogen gelegd onder zware boeken

 
 
Ik hoop
dat er
IETS
van de kleuren
behouden blijft.....
 
 
Tot slot
nog een soundtrack
over



 




Liefs,
 
Lein



3 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie blaadjes! En leuk om ze zo op je balkon te hangen, een leuk patroon zo! En een heeeeeele mooie soundtrack!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Het was ook heel leuk om te doen, zo'n prive-expo op het balkon. Kon ik mn oogst nog eens goed bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi altijd hè, die herfstkleuren. Mooie sfeerplaatjes weer. X

    BeantwoordenVerwijderen