woensdag 8 augustus 2012

Draadjeswinkel en een kloddertje roze

Mijn kleedje vordert gestaag....






Maar ik vond dat het nog wel
een kloddertje roze
kon gebruiken
:)
(Everything in life gets better with a touch of pink)

Gek genoeg
waren de roze draadjes
weer bijna op vandaag
(alweer?!?)

 
Dus
op naar de draadjeswinkel.
1 van mijn favorieten is

Als je er binnenstapt:

kleurtjes




boy do i love rainbows....

(and pink)
;)



Een kleine foto-impressie.....





Het lijkt bijna een snoepjeswinkel
:)



echt overal liggen bolletjes wol en katoen
in alle soorten, kleuren en maten....
Ik word er altijd zó blij van!

Kortom:
een superwinkel.

Ik moet alleen
van te voren altijd
afspraken met mezelf maken
over budget en het maximale aantal
dat ik ga aanschaffen
:o

Het blijft moeilijk
.....

Qua roze ben ik in ieder geval
geslaagd.



xxx

Lein



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten